MR. NUFF =)

Friday, January 28, 2011

cuti empat hari nanti nak buat ape yerr....

assalammualaikum...kehadapan buat sume pembace setia belog i love my family...semoga sihat-sihat selalu...(sile muntah dengan ayat bajet hott tuhh) =p

oke nak citerrr pasal coti-coti nihhh....kita serikan entry dengan gambo gadis gojess....amisha patel pakei tudung dolu okeee.... kakakaka larikssssssss....
alaa korang nihh... i nak perasan kejap-kejap tak salah kan....wekkk.... oke kembali ke pangkal jalan wahai gadis comot.... okeii i dah sedarr dahhh...wekkk

okeii sume sedia maklum...minggu depan tahun baru cina.. i akan bercotian selama empat hari... kamis,jumaat,sabtu dan ahad...weeeeee... ilikeeeveryymuchhh....=) okeee plan i mase coti nanti ialah bercoti-coti malaysia.....weeeeeeee

1) hari pertama coti....
i akan terbang ke pulau sipadan bersama suami tersayang...oke bukan bukan..bersama keluarga tersayang laa....akan menyelam carik batu karang idaman hati pastu bawak balik bubuh dalam aquarium dekat rumah.... bawak balik ikan lawa-lawa jugak...=p

2)hari kedua coti...
i akan terbang ke pulau legenda...iaitu langkawi terchenta...dekat sane i akan soping cekelat banyak-banyak.... pastu bile tensen melantak coklat sampei gemuk....

3)hari ketiga coti...
i akan terbang ke melaka.... dekat sane nak naek menara taming sari.... pastu beli la beca satu...boleh bawak pegi keje kan...beca tak pakei minyak...jimatt kos okeyyy....sambil-sambil tu melawat laa kawan gojess dekat sane....

4)hari terakhir coti...
i akan bercoti di kuala kangsar sajerr...sebab esoknyerr koje kan.... i melawat galeri, istana kenangan, masjid ubudiah dan lain-lain....beli labu sayong buat kenangan....

oke ini berangan semata-mata.... silalah jangan percaya.... giloo nak terbang sane sini.... haiyooo.... i sebenarnyerr plan nak pergi lost world jerr... tapi tak derr geng lagi...... cam jadi tak jadi jerr... i rase coti nanti i akan melepakkan diri dekat rumah jerr.... makan tido je kot... haihhhh.....

p/s: dulu rambut jerr asik gugurr.....sekarang nihh bulu mate kiri kanan asik gugur.... grrrrrr.... kalo camni tak berbulu laa mata i nanti...haihhhhh....(sebenarnyerr nak filing-filing ade orang rindu dekat i) wakakakaka ehh korang rindu i eaa?? jeng jeng jeng... i tau tak pon kan... bio lahhhhhh...oke beboiiiii

1 comment:

HonEyBuNNy said...

sakan eh cuti....;-)