MR. NUFF =)

Friday, November 19, 2010

ohhh saya sangat tidak sabar untuk berjimba jimbun bersama kawan-kawan hott dan gojess....=)

ohh...salam dan selamat pagi kalian sume....weeeeee....=) buat entri sambil sengih-sengih... muke teruja.... hehehe suke over tau i nihhh...yawww

oke bulan duabelas nanti i bersama kawan-kawan se batch dengan i akan mengadakan reunion besaaa punya.... dengar-dengar citerr kipochi mengatakan ade lebih kurang limapuluh orang manusia gojess-gojess turut serta.... ohhmaigod!! ohhh tak sangka i ade kawan yang ramai...kakaka

reunion nihh batch 2003.....kakaka i sekolah tu mase form 1 je pon... tapi muke tak malu joint tiap kali ade reunion.... kuat bejalan la katekan.... hihi.... =p i soka.... berjimba jimbunn besttt.... begosip sane begosip sini...(tambah dosa...heihhhsss) tengok kawan sendiri yang dah lame tak jumpe.... ehhh makin cun laa.... ehhh dah bubus la die nihhh.... ehhh dah kurus gilerrr die nihhh.... wawww makin hottt... hensem dahhh.... makin sexy....makin menawan.... =D

dolu reunion kat ulu kenas.... kat air tojon... sekarang dah beso kan...up siket...jauh siket.... kat pantai pulokk... hihihi.... itamkan kulit.... heeeeeee..... yang best tuhh...kawan sume sporting.... wat bbq bagai... soka soka soka....
ini benda wajib coba...bot pisang...lame dah ngidam.... heeeeeeee.... tetibe rase nak buat pantun....

naik bot pisang ramai-ramai,
lepas naek makan pisang,
lepas makan pisang mamai,
lepas tu jumpe musang....

hodoh gilerr pantun...sobs.... tapi nak citerr la kan...dolu i menang cipta pantun paling kretip tau... nombor satu lagi tuhh...(cakap nada belagak...) kakaka
eeeeeeeee besonyee gambo..cacat belog i kang... nihaaa...sebelum pegi kene soping-soping seluar bunge-bunge dolu.... seluo nihh cam santekk je kan... heeeeeee... tapi pendek... mane boleh tayang bulu kaki kat orang.... hahaha.... pakai sluo ketat panjang kat dalam...pastu pakai seluo bunge-bunge...sumpahhh cam macam orang tak betol...wakakaka... tapi oke ape... kalo selua koyak...ade kaberr selua ketat tuhh.... elleh pakai jela g-string kan...muahahaha
wahhh slua pink menawan kalbu.... buat sluo tido nihh pon best gak kan....

niat dihati nak pakeii rope nihh... tapi apakan daya.... perot tak sesantek itu untuk tayangan umum....kahkahkahkah.... podahhhhhh!!!! i bukan hape...kang kalo pakei rope nihh... ramei pulak pakat kene mandi wajib... pengsan!!!! (hormon miang dah datang) oke setop sebelom hormon menggila.... bunge dekat kepala tu lawa.... bunge sape la i nak kebas nanti yerr.... kerang tu pon lawa... hiks....=p
ehhh pompuan mane nihhh.... hehehe.... =p oke laaa.... i tak reti nak type ape dahh.... nanti sambung berangan oke.... heeeeeeeeee.... =p

p/s: nak berjoget dalam hati...bejoget betol-betol karang orang nampak... i kan pemalu....hihi oke beboiiiiii

2 comments:

HonEyBuNNy said...

tertarik betul la dgn pantun key one neh...hehhe

HonEyBuNNy said...

tertarik betul la dgn pantun key one neh...hehhe