MR. NUFF =)

Monday, November 8, 2010

Cameroon Highland (Part 3) ^_^

ini kisah di ladang stoberyyy....... yawwwwwww... time nihh dah hujan dah tau....naseb baek laa ladang stobery ada bumbung.... weeeeeee...itu dia itu dia....stoberyyy yang dah siap dipetik dan sedang ditimbang....waww wawww...i soka i soka.... =) tengok tuhh....stoberyyy seksi....
grrrrrrrr...geram tengok stoberyyyy merah menyala...stoberyyy gubusss-gubuss... ilebiyuuu....
ehhh gambo tersenget.... ni mase aktiviti petik-petih buah stoberyyy...petik dengan rakusnyaa...sampai tak sedo dah sekilo lebihh wehhh....=p
posing dengan buah stoberyy yang cun-cun....terserlah kakak i pendek...hahaha....=p
orang belakang kaver-kaver..sorok muka....hahahaha =p mase nihh stoberyyy baru separuh bekas....heeeeee.... petik lagi petik lagi....
ini kat depan.... bende lazat yang i merase 2 sudu je tuhh namenyerr ialah.... ice cream with fresh stobery and whipped cream..ehhh betol ke?? hahaha lebih kurang laa... 5 hengget yawwwww.... makan kongsi-kongsi itu indah bukan...kan kan kan....
setelah selesai aktiviti petik-petik....=) 2bekas tuhh 47 hengget tau dakk.... yelaa petik sendiri kan... sabau jelahhhh....tak pe laa... dekat kuale kangsar mane ade stoberyyy.... buang duet sekali sekala...hahahaha=p
oke next...^_^
baju biru tu kawan adek i...kakakakakakaka adesss lawak-lawak.... sian kene pegang payung...
ini pemandu pelancong+photographer comel dan anak angkat mak i...(die yang suruh tulis camni) hahaha.... =D oke next----
ini kakak cantik i.... gamba nihh tetibe berkabus...yawwwww
oke next---- (malu malu malu)
oke next-----
dah terbayang stoberyyy coklat....yawwwwww.... indah indah indahhh... oke tata dah 4 entry dah hari nihh...gilo semangat....hahaha=D

1 comment:

HonEyBuNNy said...

nak strawberry ckit....nyum3..