MR. NUFF =)

Sunday, October 31, 2010

diam-diam aku jatuh hati padamu ku ingin kau tahu~~~

huhhh emo emo emo emo.... sobs sobsss.... encik abah tak bagi keluar.... saje je kan... nihh sume cik kakak punye pasal... i ajaok keluar aweii-aweii tak nokk.... lempang lelaju kang.... errrrrrrr

" abah kiteorang nak keluar dinner kat lua tau"
" ishhh jangan nak ngade keuar malam-malam nihh... makan kat rumah jer...masak ape-ape yang patot..."
" mane ade ape abah... "
" nak makan kat mane?"
" kat i-gate bah..hihi"
" tak yah...hujan-hujan nihh... tak yah membazir"

dan-dan isu jagan membazir dikeluarkan...*sighhh.... eeeeeeeeeeeeeee.... amende nak cakap eaa... encik boifrend ajak keluar... ehhh kejap lagi i wat satu entri sal boifrend i tau... i nak tayang boifrend i...hihihi (malu malu malu) i bukan nak menunjuk ke hape ke.... tapi ramai sangat yang dah salah paham...(ramai sangat ke???) wakaka =p

oke... bile i emo i suke dengar lagu kuat-kuat..duduk dalam bilik solo-solo...hahaha keji gilerr perangai...anak sape ni wehhh... bile nak matang tahhh....=p dah la sume kawan-kawan pure-pure busyy tak nak layan i.. oke fineeeeeee kawan-kawan.... korang carikk i t..sorang pon i tak nak layan.... camnilaa kawan kan...hahaha (ayat emo gilerr keji)

diam-diam aku jatuh hati padamu ku ingin kau tahu....lalala best la lagu tilu nihh... yeahh dah download...set ringtone terosss.... weeeeeee=) sekian terima kasehh yaaa... nantikan entri pasal boyfrend i kejap lagi... tu pon kalau tenet i idok gedikk malam nihh oke... tata u all... nak bertafakur....hihihi

p/s: tetibe terase comel ikat tocang due camnihh.... heeeeee....(muntahhh!!!)

1 comment:

~SukEMakAn~ said...

tocang 2 ye
haha
lama xwat mcm tu!