MR. NUFF =)

Saturday, July 31, 2010

aku nak merasa selim jugakk....sobs='(

salam u all... i nihh tengah buntu tak tau nak update ape.. padahal banyak benda boleh updte..tapi bila nak update jerr.. jari i jadi kaku nak type apa... tak pa..sekarang i terpaksa bocor rahsia pasal i tengah diet gila-gila.... hahahaha

oke i suda berdiet dengan gilanyaaa sejak akhir may yang lalu... perubahan??? hampehhh... cewahhh.... oke la jugakk.. tapi i maseh belom capai target i lagi... 20 tahun i mencuba untuk mengkecikkan diri yawww.... ehh belom 20 tahun lagi... tapi i menghampiri ke umur 20 tahun... weeeeee... =p

ape yang boleh i katakan...seluar jin i sudaa longgar...wiwitttt (pinggang kerengga beb) hahaha... bontot tak mau pulak kecik...*sighhh... tak suka yaww bontot besauuu... wakakaka( 18sg) haha ape lagi eaa yang kecik... perut suda menunjukkan penumbuhan six pack... wakakaka... perut i sekarang memang cun... kalau pakai bra jerr... memang tergugat iman Fizow Omar...ehhhh??? hahahaha (yang last jangan cayerr) weeeeeeeee.... =p

lagi ape yerr yang kecik... haihhh.... pipi i masih tembam jerr lagi... tak mau dia nak susut... gedikkk punyerr pipi.... dah la i kempunan nak ade pakwe nihh...saje jerr nak bagi i kurus lambat-lambat...wakakaka (statement apekah itu weii??? scaryyyyyyy) hahaha... (jangan cayerr ayat last.. i tipu jerr...mane ade...hahaha)

kesimpulannyerr....jeng3... banyak baju my kakak sudaa muat masuk dibadan aii... so i sangat berbangga la jugaa walopon seluar beliau masih belum berjaya muat lagi....sobs='( tak pa i kena giat berusaha...chayokkkk!!!!

i sangat berharap sebelum umur i cecah 20 tahun... i dapat capaii target i... itu merupakan harapan jiwa raga i... weeeeee.... =) dah laa... jom tengok gambar i terlatest....weeeee=p


tarikh gambar: 30 july 2010
lokasi: rumah mak& abah...=)
bese laa... mesti la teknologi edit digunakan...sian i.. tak da sapa nak snap pic i.. so snap la sendiri... katakan i kurus...cepatt!!!! weeeeee... i tau tak kurus pon lagi... tapi dulu lagi gemok yawwwwww.... haha =p abaikan muka i yang gubuuu itu... jangan ada yang tergoda suda... ehh i single lagi...wakakaka=p (tetibe promote diri sendirikkk...watdahell la kau nihh) hahaha
haaaa ni satu lagi.... baju saiz "s" wakakakaka... kepada mereka-mereka yang sedang berdiet seperti i... cewahhh...jangan putus asa... selamat maju jaya.. anda harus kuat mental dan fizikal... cewahhh... leh jadi consultant dahh nihh.... cepatt sape nak panggil i bagi ceramah...mehh mehh... haha=p

p/s: perasan je lebih i nihh...padahal bukannyer kurus lagi pon... tak pe... sabaq-sabaq.... weeee... okeee daaaaaa.... (lambai-lambai seperti miss world gubu...hahaha)

2 comments:

hakim said...

aik x cukup slim lg ke?bkn men dh slim pe?nk slim cmne lg...dh comel dh tu..ehehehe

key-one said...

wakakaka...hnye diriku mengetahui..hahaha