MR. NUFF =)

Saturday, June 13, 2009

kenduri lagi...~~~~

ni kt rmh pgantin pompuan....hrap maaf, pic pgntin tiada utk di uplod...hehehe....pic pgntin kt cmera digic....mls nk msuk dlm lptop...lmbab... ni pic ak dgn my lovely mum...hehehe=p adesss lupe lak...slmt pngntin bru buat...en.jamilee n his wife ( x tau nme)...=p
ni tgh dok tgu mak bsiap....lmbt toll...mak siap cm die lak nk kawen...adusss....=p
pic ni sblm g knduri...lalalala....=p

8 comments:

suezensuzanna said...

hehe...mak yg sporting....if my mom...dia x suke org amik2 gambar nih....

Anonymous said...

cntik kamu n mak kamu

key-one said...

~to suezen~
hehehe...agak sporting gak laaa....
skepala jerr....hihihi

~to anony~
thanks a lot...
sderhana jerr...

Anonymous said...

kaLau awak tanya saya: awak cantik tak? saya akan jwb: cantik... kaLau awak tanya saya: awak baik tak? saya akan jwb: sangat baik... kaLau awak tanya saya: nk temankan saya kuar? saya akan jwb: nak... kaLau awak tanya saya: ape yg saya suka? saya akan jwb: saya suka awak! kaLau awak tanya saya: kenapa saya suka awak... saya akan jwb: saya senang dgn apa saje ngan awak. kaLau awak tanya saya: apa bukti saya suka awak? saya akan jwb: saya buat apa saje utk awak. kaLau awak tanya saya: sanggup ke saya menunggu awak... saya akan jwb: seLamanye... kaLau awak tanya saya: sudikah jika menjaga saya? saya akan jwb: sehingga ke nafas terakhir saya.. kaLau awak tanya saya: perkara paLing manis dLm hidup saya? saya akan jwb: awak... kaLau awak tanya saya: perkara paLing buruk dLm hidup saya... saya akan jwb: jika awak x mrndui sy...

key-one said...

~to anony~
adesss....
nway thanks...(penin lalat pk spe nihh)

Anonymous said...

ya allah dasat nye comment org ats nih...
wakakaka.. sape lah tu..;) anyway, aku jelez sbb
aku xde time tu... hahaha.. tgu aku balik...

Munira A.R~

key-one said...

~to munira~
tau x pe...
tah spe2 lerr nk knekn ak...wakakaka...=ppp
tu ar...
orait....hihihi

Anonymous said...

cantik u ni..
gf luqman kn..

zana